piątek, 19 kwietnia 2013

mr.ekof- idą na legal/rudy ryś na tacy diss



Nie miałem wcześniej na myśli rudego rysia, ale cóż skoro cały świat mówi, że go zdissowałem, a on sam płaczę do mnie, że coś nagra mija ponad tydzień od terminu a tu cisza- to ja już stwierdzam, że zamykam temat dwoma kawałkami- tak, żeby już nic więcej nie musieć tłumaczyć ocb. Więc nie pozostaje mi nic opublikowanie tych części nadchodzącego mixtapeu mr.ekof/djzuba- supermario ! bit jeden wyklepał donde a drugi to klasyk noona z muzyki klasycznej. Beka trzeba przyznać, ale no co tu robić - w sumie to diss na wszystkich tego rodzaju raperów od siedmiu boleści. Ta muzyka to coś więcej niż 2 lata nagrywania na mikrofonie od skypa i jeden romantyczny trak ze studia. Więc jak to mawiał trochę starszy Rysiu- wszytko na mój koszt bang bang bang ;) 


1 komentarz:

  1. a jak dla mnie wreszcie się coś dzieje w obornikach a wygrał hip-hop !

    OdpowiedzUsuń

Archiwum